Mittwoch, Oktober 16, 2013

Teatime




 Leaves are falling, summer is gone and I am just a few days before my final grand exam in English literature and linguistics. I have to admit that right now I don't really get around to making lavish bento boxes. Right now it is  lots and lots of tea and even more books and papers.

My favourite  teas for studying are Jasmine tea and Lady Grey and I  have run out of my best study tea, Genmaicha.

As days are getting colder I am drinking lots and lots of tea. And I want to try some new teas. So tell me, what is your favourite tea?





















Kommentare:

  1. Ich trinke auch am liebsten Genmaicha und Earl Grey. Im Herbst und Winter trinke ich auch sehr gerne Chai Tee. Nur Früchtetees mag ich nicht so gerne.
    Ich hab dich übrigens getaggt: http://frisch-aufgetischt.blogspot.de/2013/11/satsuki-vom-blog-kirschkuchen-hat-mich.html

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich habe es letztens nochmal mit mehren Früchtetees probiert, aber sogar der vom Teeladen schmeckte mir nicht. Im Vergleich zu Schwarztee schmeckt Früchtetee für mich einfach nur schwach und fad.

      Löschen