Donnerstag, Dezember 15, 2011

Post from Casabento

Actually I still have countless pictures of bento gear I got during the last two years that  I want to share with you. But I think I will start with the most recent one. As I have never ordered from Casa&Bento before  I was a bit anxious how it would work out. It worked out all fine, everything was neatly packed.
Here are some sneak views of the parcel. I will post some more detailed photos after Xmas as the parcel also contained a Xmas gift for Little Princess and a gift item for this year's Secret Santa at nekobento. So I still have to keep some things secret.



Kommentare:

  1. :D ich liebäugel mit bentos... ich denke, ich hol mir demnächst einen. und du bist schon bei den spielereien :D

    AntwortenLöschen
  2. Bentos sind echt toll und Du wirst sehen es gibt so wunderschöne Bentoboxen, die man am liebsten alle haben will. Und schnell stellst Du fest, dass ein Regalbrett für alle Bentosachen gar nicht mehr reicht. Ich mußte heute umorganisieren und habe jetzt zwei Regalböden nur für Bentosachen.
    Aber eiegntlich braucht man das alles nicht, man kann auch so schöne Bentos machen mit einer Vesperbox .

    AntwortenLöschen